2020/02/04

BIODERMA 濕疹套裝,呵護媽媽與孩子

大家都知QB自細已經係一個敏感BB, 一到冬天皮膚就變得紅卜卜,又甩皮,雙腳仲會乾到起蛇皮添!前排學校老師仲温馨提示我要幫佢護理下! 其實作為媽媽,仲有個好貪靚既女兒,又點會唔關心佢既皮膚?咁多年都試過唔少護理用品,有d用完無改善;有d有用但引太油太笠,要揾岩小朋友用既濕疹護理品,真係唔容易,除了選擇口碑好既產品外,仲要親身試用一段時間先知岩唔岩小朋友皮膚。早前收到Bioderma 的濕疹護理用品,試左一段時間,覺得功效唔錯,值得推介比大家。

今次收到既4款產品,好岩濕疹敏感既肌膚使用,當中包括:Atoderm維他命PP修護霜、Atoderm深層滋養潔膚油、Atoderm柔潤護手霜、Atoderm柔潤修護潤唇膏。

ATODERM 深層滋養潔膚油
作為護膚的第一步,當中所含的專利配方可減少痕癢不適;淨化皮膚,同時預防金黃葡萄球菌刺激肌膚。另含1/3植物滋潤因子,有效重建肌膚屏障,瞬間紓緩繃緊不適,減少刺激痕癢,強化敏弱膚質。維他命PP可重整肌膚結構,促進細胞間脂質合成。

可直接作淋浴露使用,或用作浸浴用浴油,能減少小朋友沐浴時水份流失造成皮膚乾燥。

ATODERM 維他命PP修護霜
● 含ÉCODÉFENSINETM 專利配方,有效改善肌膚益菌叢平衡,全面提升肌膚質素。
● 維他命PP可重整肌膚結構,促進皮脂質合成
● 花椒果萃取:紓緩肌膚痕癢不適,改善乾裂問題
● 甘油+凡士林,可瑣水補濕
● 配方不含人造色素、酒精及香料,屬低致敏性,初生嬰兒(除早產嬰兒外)、幼童及成人同樣適用。

乳霜質地,柔滑滋潤,容易搽勻和吸收,並會形成薄薄的滋潤膜,防止肌膚水份流失。

2小時即可迅速保濕、長效24小時長效保濕,舒緩皮膚痕癢及繃緊,並可減少痕癢達79%,唔怕再R身R世,夜晚就可以一覺訓天光啦!

同時可以減低濕疹敏感嘅復發機會,同埋減低使用類固醇嘅機會。

Qb是超級乾燥既小朋友,經常早上睡醒塊面都乾到甩皮,腳仔都會起蛇紋,用左ATODERM維他命pp修護霜,立即得到滋潤,紓緩乾燥,效果好明顯。

呵護小朋友嘅肌膚之餘,媽媽既肌膚乎都一樣要呵護!

ATODERM 柔潤護手霜
4重保濕組合,長效滋潤不膩
牛油果精華改善粗糙
高效防敏、抗氧,免受外來刺激

早前工人姐姐放假,自己要一個踢做曬所有家務,經常都要濕水,令雙手變得十分乾燥同爆拆。這款護手霜喺消委會既手霜測試嘅評分好高,修復既功效都好出色。
 
需要extra care既仲有事分幼嫩唇部肌膚,ATODERM柔潤修護唇膏, 令雙唇變得水嫩潤澤,防止咀仔爆拆.

立即click 入呢個 link 仲可以領取$50 現金券:

#BIODERMAHK #ATODERM #維他命PP修護霜  #SavingSkinAndMore

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

沒有留言:

張貼留言