2017/07/24

[親子] 超可愛打卡點~ Yoho Mall X Sanrio pyoconoru Celebration Moment

近排天氣真的反覆無常, 昨天還曬得要命, 今天就殺來一個措手不及的8號風球, 還加上流感肆虐, 想到帶孩子外出, 實在有點不知去得邊的感覺! 戶外要聽天由命, 兒童遊戲室, playground, 親子餐廳暫不敢去, 唯有可以去應該只有商塲吧, 幸好我家QB是超級無敵大吃貨, 沒地方玩還可以吃補償. 上星期近近地去了Yoho Mall X Sanrio Pyoconoru Celebration Moment 影下相. 
跟過去幾星期去其他商塲比較, Yoho Mall的最大好處是即使假日也不算十分擠迫, 而且最近Yoho Mall一期的天橋開通了, 可直接由西鐵元朗站步行過去二期, 不用再走出地面通往, 商店也陸續開張, 相信日後也能成為我和QB經常出沒的地點之一.

​Sanrio Characters小朋友一定喜歡, 今次不單有My Melody, Hello Kitty, Little Twin Stars, 布甸狗等熱門的卡通角色, 連我十分喜歡的Kuromi都有份, 絕對係影相和暑假好去處.
Pyoconoru即細細粒又可以帶喺身邊嘅意思,可輕易放喺杯邊、碟邊、甚至掛喺口袋,隨時隨地陪住大家!人氣角色包括:Hello Kitty、My Melody、Little Twin Stars、Cinnamoroll(玉桂狗)、POMPOMPURIN(布甸狗)、gudetama(梳乎蛋)、Kerokerokeroppi、Bad Badtz-maru(XO)、Pochacco、Kuromi同 OSARU NO MONKICHI(馬騮仔)

到處都是影相位, 而且等侯時間不長, 輕易可以影到小朋友可愛一面! QB就睇心情啦, 我影相她又要影埋一份, 單獨影她會固意用背部向着我 (無奈...)


卡通人物都化身成巨型的毛公仔部, 超可愛的, 連我這超齡港媽都十分雀躍.



這個Hello Kitty 相架岩晒就快2歲生日的QB..

還有以超多Pyoconoru公仔砌成的照相館背景, 完全是呃Like的影相位

全日最開心竟是識男仔時間, 笑容超級親切...(無言...)

自動波擺Pose無難度...

影完相仲可以去旁邊的pop-up store買紀念品, 有毛公仔, 卡通造型杯, 布袋等.

反而我個人覺得最吸引是這些Sanrio彩繪蛋卷, 真的好靚好吸引.

活動去到9月3日, 暑假點都要去下...

聯絡合作和活動:
email: sherice_hy@yahoo.com.hk
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤Pixnet❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤weshare
Qooza❤ ❤UBeauty❤ ❤Beauty Exchange❤ ❤博勢力
Esdlife❤ ❤ chef-diary❤ ❤OpenRice❤ ❤mamibuy❤ ❤ubaby

沒有留言:

張貼留言