2020/03/06

春日賞花,石崗盛放木棉花

日韓台泰都去唔到,出國無望,留係香港其實遠既一樣唔敢去以前我會去饒宗頤文化館睇宮粉羊蹄甲,依家變檢疫中心去不了!南昌公園風鈴木盛放,不過市區肯定迫爆,都係迴避下好!最後,又係元朗近郊遊,石崗軍營睇木棉花
倒是在較僻遠的石崗軍營,木棉盛放中,由於地方廣濶,有攝友專程來影花,不過人也不算十分多,感覺還是相對空曠的,可安心賞花和影相。

我們於元朗乘綠色小巴72到軍營下車,疫症期間入口有保安員為訪客量度體温才可內進。
 
早幾天來到,木棉已盛放,地上滿是落花,環境清幽十分舒適,專程來打卡的人不算太多(至少比行山少)倒是專業攝友較多,一般是駐足某幾棵盛放的木棉樹下不停拍,變相我地可以輕鬆遊走下大草地, 除低口罩影下靚相,今時今日已經難能可貴.
木棉花又稱英雄樹, 椏枝很有氣概, 木棉花的生長也很有趣, 找了整棵樹, 也近乎找不到一顆是"面向人群"的XDD
正值木棉花盛放,滿地落花,一邊行總會中幾個頭獎, D花跌落黎都幾重幾架, QB應該太耐無出去玩,見到一地花花特別興奮.
很多人會把落花砌成心型或其他圖型或字句, 作為拍照背景最好不過.

在軍營裡竟然有小朋友遊樂塲和韆鞦, 甚為不解. QB已經很久沒蕩韆鞦了, 一直嚷住要玩, 當然要滿足下佢. 人不多, 也不用太擔心, 玩完用搓手液清潔雙手就好了.


正值日落時份, 透過木棉樹枝透出的景色, 別有一番風味.
滿地木棉花的樓梯級, 有人刻意放了木棉花用來拍照, 我們也不錯過如此美景, 自娛一番.

QB最後還拾了2朵落花帶回家去.

軍營花季期間才對外開放。也有不才人專程來寫生, 環境十分清幽舒適。切記不要破壞訓練設施和大聲喧嘩,垃圾自己收拾好,垃圾桶也不難找.


木棉花期只有2星期左右,去之前先check下花開狀況,都係個句啦,自然衡量路程,人多時都係帶返口罩安全D.
 
聯絡合作:

Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤wordpress
weshare❤ ❤Pixnet❤ ❤Beauty Exchange❤❤mamibuy
Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常❤ ❤sundaykiss❤❤esdlife
cook1cook❤ ❤OpenRice

沒有留言:

張貼留言