2019/11/09

[美容] 告別Hifu打針, 無痛逆齡緊緻「Ultra 360 逆齡緊膚療程」


眨下眼2019年又剩餘2個月了, 時間真的過得超快, 唔止囡囡長大得很快, 自己也一年老過一年, 歲月呃唔到人, 有時照鏡, 發覺自己真係無以前咁飽滿, 個樣好似越來越無精神, 影相出來好cool好惡咁, 唔重點保養唔得啦!


我所講既重點保養當然唔止日常清潔、保濕、美白咁簡單, 而係尋找一些安全又功效顯著的美容療程作深層保養。早兩星期我就到了「謝沇錤醫學美容」進行了「Ultra 360 逆齡緊膚療程」, 以單極射頻結合超聲波, 激活膠原蛋白及彈力蛋白增生,達到提升緊緻效果。

療程前先填好資料, 並有美容顧問會了解我的身體和皮膚情況是否適合進行療程, 如沒有問題便可入房準備療程, 過程也十分明快。

療程房整潔, 光線充足, 不會昏昏暗暗的, 而且有衣櫃可擺放隨身物品和衣服。

換好衫後, 就準備開始療程。這次進行的「Ultra 360 逆齡緊膚療程」, 採用英國新一代超頻技術,以規律性超聲波震動,瞬間擴張皮膚細胞間之管道,環迴傳送射頻能量直達膠原層底部,醫學實證有效增生膠原蛋白, 提升緊緻度, 減少皺紋, 加強肌膚密度, 並有效改善色斑和粗糙問題。

治療師先幫我落妝和潔面, 然後會在我面上塗上導入啫喱, 之後便開始由下巴開始進行療程。探頭在臉上來回按摩滾動, 感覺有微熱滲透至皮膚深層去, 卻沒有如Hifu 的拉扯麻痺感覺, 過程十分舒適, 沒任何痛楚。

全面性均勻受熱, 能量傳送至更深、更廣、更平均範圍,激活膠原層增厚高達51%。亦是全球唯一獲美國(FDA)及歐盟(CE)雙重認證之超頻緊膚技術,無須麻醉或冰敷,安全舒適。
治療師問我覺得那裡最需要改善, 我說眼周, 因為有很明顯的黑眼圈; 她亦重點在我眼周位置多打了一會。因為不是光學療程, 因此可以直接在眼周位置進行療程, 可有效提升眼部輪廓, 減淡細紋和黑眼圈, 並消除眼部浮腫, 令雙眼回復明亮。

先做完半邊面, 然後再做另一邊, 整個療程大約20分鐘左右, 過程真的太舒服了, 差點relax到睡着呢!

完成後, 再敷一個保濕mask, 等20分鐘左右就完成。

完成療程後, 覺得面部即時緊緻了, 黑眼圈也明顯改善了, 本來treatment前有點浮腫, 完成後V面輪廓出返來, 即使素顏也可見膚色白晳細緻了, 膚色更亮澤, 一次見效, 果然十分強勁!

除左改善眼周肌膚和緊緻面部外, 也可收緊雙下巴和減淡頸紋, 最重要過程真的很舒適, 絲毫痛楚和創傷也沒有, 完成後立即化妝都無問題。療程後的保養就是勤力一點敷保濕mask, 日間也要做足防曬功夫, 因為能量會持續在肌底產生功效, 療程後3個月效果最明顯。

終於被我找到一個可代替Hifu 的不適感, 又無須麻醉打針的緊緻療程, 如果大家有興趣一試「Ultra 360逆齡緊膚療程」, 可以入以下Link登記以優惠價$380體驗:
http://bit.ly/34B9F5L

謝沇錤醫學美容website:
http://www.josephinemedical.com.hk/

謝沇錤醫學美容分店:
銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心28樓
旺角亞皆老街8號朗豪坊辦公大樓2708-10室
尖沙咀堪富利士道8號格蘭中心1203-07室

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:
email: sherice_hy@yahoo.com.hk
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤wordpress
weshare❤ ❤Pixnet❤ ❤Beauty Exchange
mamibuy❤ ❤Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常❤ ❤sundaykiss
esdlife❤ ❤chef-diary❤ ❤cook1cook❤ ❤OpenRice❤ 

沒有留言:

張貼留言