2019/11/07

[美食] 沒有貓的貓餐廳

天氣涼涼地,特別想出街食飯!襯囡囡第二日唔洗返學,近近地去荃灣食下飯開心下。我地揀左Catee, 雖然以貓為名,但店內其實無貓架😂

因為接近萬勝節,店內都有好多裝飾,好有氣氛,加上昏暗既燈光下,更加有氣氛,不過影相就暗左少少!餐牌供應西餐為主,選擇都幾多喎👍




龍蝦湯($68)
好大碗,2個人都夠飲,賣相幾精緻,湯稀杰適中,不似街外的龍蝦湯偏鹹。


香烤黃金帶子($138)
一碟4隻,用獨立匙羹盛着,帶子面有金箔點綴,賣相十分高貴. 選用的是刺身級帶子, 兩邊煎熟至微焦, 內層仍帶少許生, 冷暖交融, 肉質柔軟, 很有鮮味.

小食拼盤($138)
有炸雞翼、炸魷魚圈、炸墨西哥辣椒釀芝士、炸薯條 
雞翼食到尾會回辣,好惹味。墨西哥辣椒炸芝士辣得來仲有濃郁芝味,依個配搭又幾新穎。炸魷魚圈同薯條就係囡囡既至愛,香脆鬆化,十分香口。
明太子蟹肉蟹籽忌廉汁燴意大利麵($198蚊)
都幾大碟,好creamy,每條意粉都掛上忌廉汁,蟹肉融入飯內,特別鮮味。
西班牙海鮮炒飯 Paella ($228)
有蝦,藍青口,蜆肉,飯就比較稔,吸收了全部汁料,有幾突出既香甜蕃茄味,飯入面亦有粒粒蜆肉,好有口感。
香焗原條牛肋條伴濃燒汁 ($388)二人份量
原條牛肋條煎香後起肉,份量好多,吃得方便,啖啖肉。7成熟,肉味十分濃郁,肉質都很嚼勁,周邊有惹味焦香燒烤味。

另外主餐牌任何食品加$50可轉套餐,有沙律,餐湯,飲品,甜品
飲品除了咖啡奶茶等, 還可選果汁, 而我就加$15要了杯Fruit Punch

甜品是檸檬芝士餅, 酸酸甜甜, 幾Fresh, 食完好滿足. 
習慣去食飯都來一張合照, 紀錄去左幾多間餐廳, 睇返張相後面個公仔, 又真係幾嚇人... XDD

Catee
地址: 荃灣楊屋道73號地下
訂座: 27761328

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:
email: sherice_hy@yahoo.com.hk
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤wordpress
weshare❤ ❤Pixnet❤ ❤Beauty Exchange
mamibuy❤ ❤Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常❤ ❤sundaykiss
esdlife❤ ❤chef-diary❤ 
cook1cook❤ OpenRice

沒有留言:

張貼留言