2019/02/07

[美容] 新一年要做精明靚媽~

好快又到新年了,忙住幫屋企大掃除,其實自己既身心一樣要好好洗滌一番。去年真的太忙太攰,休息 時間不足,陪囡囡的時間都少左,更莫講護膚,對比起以前每星期敷三次面膜,依家一星期一次已經好 好啦。一直覺得自己皮膚不差,所以保養功夫也很懶散!但眼看未為真,生完小朋友,膠原蛋白流失, 上次用 gratus app 既 Skin Snap AI 肌底透析 Apps 測試皮膚,真係唔 test 唔知皮膚差,原來自己的緊緻度 和皺紋量已逹達警誡位,不好好注意抗皺,過多幾年,同 QB 拍埋,更加顯老!我都想佢大個左同媽媽 似兩姐妹架嘛。

好彩有這個app提醒我, 知道自己緊緻度欠佳, 立即乖乖在家中的護膚品櫃找出一些有緊緻功效的精華素和面霜使用, 而且更加注意眼部護理, 除了塗緊緻眼霜, 又使用家用美容機為眼周肌膚按摩, 希望日子有功, 能改善眼周緊緻度問題.

這個 app 最好之處就是任何時侯,隨時隨地都可測試皮膚狀態。久不久拿出來測試,看看皮膚有否改善。 透過 AI 對比超過20,000個亞洲女性肌膚數據作出分析,得出數據後亦會提供相應的醫美方案建議。而我 也跟隨 apps 內建議去 reenex 做膠原自生療程,針對性改善肌膚鬆弛和老化問題,做完皮膚不但 firm 左, 明亮左,而且那個多小時的 me time,都可以放鬆身心同減壓,好 relax。

相隔3星期後再做 sSkin sSnap,結果整體緊緻度有一點改善,但皺紋度仍有需要努力,要再勤力 D 同針 對性去皺先得。至於底層斑和泛紅量就不變,即使是冬天,日常防曬和美白功夫我都有乖乖做足架!

新一年的願望當然是繼續做靚媽,但靚唔係靠外表面或化妝,我想由內而外發出,今年不想再令自己太 忙,要騰空多點私人時間,做自己喜歡的事,多點運動。有了 gratus app 既 sSkin sSnap 教我找對的保養 品,不用再胡亂花錢花時間在不適合的護膚品上,針對性改善肌膚,逹到真正凍齡美肌。靚媽,其實唔 難做~
各位媽媽,忙不是理由放棄自己,但靚也要靚得精明!快 D 下載 gratus 手機 app (https://www.gratus.com.hk/s/MK9X7E) 試玩照 Skin Snap,最重要係免費,唔駛公開,唔怕比人 hardsell, 全無壓力!

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~


沒有留言:

張貼留言