2020/06/10

食譜『香芒蟹肉酥皮盒』

好多人都喜歡食蟹,我都唔例外,平時食蟹多數都係炒或蒸,雖然鮮味,但煮蟹本身已經係一輪搏鬥,食蟹又要折殼都幾麻煩,所以即使鐘意食,一諗起處理既過程就卻步。急凍蟹肉倒是方便又乾淨既選擇,啖啖肉食得過癮,煮法也靈活好多。

好多人都喜歡食蟹,我都唔例外,平時食蟹多數都係炒或蒸,雖然鮮味,但煮蟹本身已經係一輪搏鬥,食蟹又要折殼都幾麻煩,所以即使鐘意食,一諗起處理既過程就卻步。急凍蟹肉倒是方便又乾淨既選擇,啖啖肉食得過癮,煮法也靈活好多。

今次我就整左個小食『香芒蟹肉酥皮盒』主要材料有急凍蟹肉、急凍酥皮、鮮芒果、鮮忌廉等。蟹肉是來自美國東北部緬因州的Jonah Crab,每年1-3月正值美國龍蝦既休魚期,因而造就Jonah Crab豐收,因為美國既漁業有嚴格規管,捕獲每隻Jonah Crab都要向政府匯報,而且太年幼或有帶卵母蟹均不得捕捉,確保Jonah Crab於可持續發展既環境下成長和繁殖,而且不會影響大西洋既生態環境。

材料:
蟹肉 150g
酥皮 3-4張
芒果(切粒) 1個
洋蔥 1/4個(切粒)
忌廉 半杯
蛋汁(塗酥皮用)少許
調味:鹽、黑椒、糖、香草 少許


做法:
1. 酥皮用模具切出3塊相同形狀,其中兩塊叠起,用較少的模具剪去中心位置。


2. 完整的酥皮放下層,再鋪上剪去中心的酥皮(每個3層),然後塗蛋汁入焗爐180度焗20-30分鐘至金黃起酥。


3. 炒香洋蔥粒,加蟹肉炒,倒入忌廉,加調味煮至稍為杰身後熄火備用。


4. 酥皮焗好後,中央會拱起,用刀輕刀切走拱起的酥皮,然後填入蟹肉忌廉,放上芒果粒和裝飾,完成。


野生捕捉後拆肉急凍的Jonah蟹肉仍能吃得出一絲絲的肉質,蟹肉鮮味同白汁好match, 加埋焗得香脆既酥皮盒同新鮮芒果,真係好食到停唔到口, 夏天唔想食得太油膩,依款小食清新得黎口感十分好,家庭聚會或做派對小食一流,連小朋友都可以一齊品嚐無殼又優質既美國蟹肉。

Jonah蟹肉於Annie Food可訂購,另外仲有多款優質海鮮提供,包括美國緬因州龍蝦肉,訂購滿$500或以上即可享免費送貨,安坐家中都可以炮製和品享受優質海鮮啦!

Annie Food: http://www.anniefood.com/


合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤wordpress
weshare❤ ❤Pixnet❤ ❤Beauty Exchange
mamibuy❤ ❤Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常❤ ❤sundaykiss
esdlife❤ ❤chef-diary❤ ❤cook1cook❤ ❤OpenRice

沒有留言:

張貼留言