2021/04/21

貴族體驗, 維多利亞式下午茶

早前見到有好多朋友去咗依間酒店打卡📸,覺得勁靚呀,一向少出城嘅我即刻search下喺邊度,原來係喺北角新開無耐嘅 #歷山酒店。

見佢嘅環境好靚所以就被吸引咗黎喇,不過睇開業早期既食評啲人都話麻麻哋🤐,但環境咁靚一試無妨啦;Book咗佢嘅「#維多利亞臻味下午茶套餐」平日好難約其他朋友,二人限聚下就揾 QB陪我黎啦!


由地鐵站直達酒店只需5分鐘,一踏入酒店已如置身英式維多利亞時代,瑰麗又有氣派,打卡位超多,單是靚景已經值了!
下午茶Set包括6款鹹點🥐、5款甜點🍰、英式鬆餅、咖啡/茶,另每位送紅/白酒或汽泡酒一杯🥂,$268/位價位都算親民。


#煙肉洋蔥蛋酥配原隻鮑魚,夠晒矜貴,酥餅夠鬆化,味道配搭好好,鮑魚當然成為QB囊中物😎
#煙三文魚芝士忌廉三文治,鬆軟又夠fresh
#香煎虎蝦配車厘茄 - 虎蝦夠晒夾彈鮮味
#巴馬火腿芝士牛角包 - 烘焗得香脆鬆化,鹹香惹味。
仲有 #鵝肝是配黑松露醬夾餅 及 #蟹肉沙律酪梨醬配牛油軟包。

甜品有#法式可麗餅配鮮芒果忌廉凍餅、#藍莓芝士蛋糕、#法式焦糖燉蛋、#榛子朱古力蛋糕、#意式雜莓奶凍。


Qb喜歡焦糖燉蛋🍮,又滑又香甜,我就鐘情榛子朱古力蛋糕🍫,香濃美味。

依度用上Tea WG既茶☕️,我點左Geisha Blossom Tea, 綠茶加入水果風味,都幾清甜,氣味獨特; 小朋友就可以揀果汁。
我整體食物水準都唔錯,絕對稱得上好睇又好食,親身試完可完美平反✨,一點伏味也沒有👍
環境無得彈,處處都係打卡位,留意返所有單人相都係小港女揸機幫我影😍,都有驚喜喎😎酒店好新淨、餐廳寬敞,枱與枱距離遠,食得安心,真係好值得黎當一天淑女💃!


於togetda預訂仲可享至抵優惠:
http://bit.ly/3hWU2gX

歷山酒店
地點:北角城市花園道32號歷山酒店大堂樓層

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:
Email: sherice_hy@yahoo.com.hk
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤She.com❤ 
Beauty Exchange
weshare❤ ❤PixnetThe Ztyle❤  wordpress
mamibuy❤ ❤Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常❤ ❤sundaykiss
esdlife❤ ❤chef-diary❤ ❤cook1cook❤ ❤OpenRice

沒有留言:

張貼留言