2021/01/15

跑馬地豪宅新盤, 先住後付靈活上車

童年住港島區既我, 每次去港島區都特別有回憶, 當然都希望將來有機會返港島住啦, 可惜近年樓價持續高昂, 想入市都唔係容易既事. 不過最近知道位於傳統豪宅區既跑馬地推出左個新盤, 由遠中集團持有的EIGHT KWAI FONG Happy Valley,原來推出左「1440GO」先住後付付款計劃,以入場銀碼細、資金安排更靈活作招徠,讓買家彈性入場, 小資戶進駐豪宅區不是夢啦。外形較同區樓新淨摩登、內櫳裝修間格實用可塑性高, 絕對係年輕族和小家庭的豪宅上車之選.

這次的「1440GO」的四年先住後付計劃,買家付樓價約18%即可入住(簽臨約時及30天內分別付5%,其後再付提前入住費5%,以及每年准用許可費3%,即拎匙提前入住,以上款項可於樓價尾數抵扣),並有提前成交回贈及授予分租權。簡單講, 不用太多首期就可做跑馬地業主,並有權收樓後即時放租單位,最快4個月已可做到,對投資客有利之餘,對單身貴族及分支家庭吸引力更大,可自住可收租。項目開售至今,當中近八成買家採用「1440GO」先住後付款計劃,見十分吸引和富靈活性。

非常欣賞房間嘅L型落地玻璃!屋企都可以成為打卡地點!
樓盤提供共139伙,設有開放式及1房式單位,面積由258平方呎至428平方呎以供選擇, 間格比其他新盤方正實用, 設有露台及落地玻璃非常開揚,採光充足, 盡享無敵靚景。

地下設有Club Eight尊貴會所,提供24小時全天候健身室設備齊全、特大連後園的格調宴會廳

其中仲有空中天台花園可供業戶享用, 花園可以飽覽整個跑馬地景色, 無論日景定夜景都非常優美, 如果遇到大時大節仲可以係天台睇到維港煙花添。


由2020年12月23日開始至2021年1月27日,集團加推節日禮遇于官網(https://bit.ly/3nEfNn1 )預先登記參觀樓盤的訪客,包括連卡佛禮品卡價值港幣三百元乙張以及貴賓接駁車服務(接載賓客至港鐵銅鑼灣站或香港站),數量有限,送完即止。因應近日疫情反覆,禮遇計劃亦保持高度靈活性,訪客在網上完成預約登記後,只須在即日起至2021年1月27日任選一日到訪,即可享用上述禮遇,彈性度高!

同時EIGHT KWAI FONG Happy Valley將緊守一系列防疫措施,包括要求所有進場參觀人士必須戴上口罩、在入口登記處量度體溫及填寫健康申報表(如發現有病徵者,職員有權拒絕客人入場參觀),現場亦會放置酒精搓手液等防疫用品,並定時清潔消毒參觀範圍及公共地方。

為免人流聚集,訪客將分成最多2人一組參觀樓盤(包括代理), 每層更有消毒用品供參觀人士使用, 讓有興趣既買家可心睇樓。

示範單位地點:跑馬地桂芳街8號

禮遇日期:即日到27號
開放時間:11AM to 7PM
登記網址: http://bit.ly/3nEfNn1
查詢電話: (852) 2818 1388
詳情: http://bit.ly/38p14XA

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:
Email: sherice_hy@yahoo.com.hk
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤wordpress
weshare❤ ❤Pixnet❤ ❤Beauty Exchange
mamibuy❤ ❤Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常❤ ❤sundaykiss
esdlife❤ ❤chef-diary❤ ❤cook1cook❤ ❤OpenRice

沒有留言:

張貼留言