2020/08/06

自家製「清湯腩」

依段日子,全靠凍肉,先真正做到減少出門都有啖好食。以前D人成日話買肉要買新鮮,急凍野有咩好食?時代變了,依家既急凍食品五花百門,幾靚既和牛、刺身、海鮮、熟食都通通可以係凍肉店買到,乾淨加上存放期長,凍肉一樣煮得出唔少美食!
 
前排摷到冰櫃底有包急凍牛腩,唔想又係柱侯炆咁悶,試試整「#清湯腩」,新鮮牛腩一斤閒閒地百幾二百蚊,急凍平70%,煮出來一樣鮮甜,以我地幾個人把咀,都食唔出係急凍野,凍肉美食又一 #成就解鎖! 

「清湯腩」煮法好容易,秘訣就係清,肉一定要先出水,洗得乾乾淨淨先放湯,我連雞湯都無加,只用牛腩+香料+蘿蔔散發出來的香味已經夠晒,加多2個細蓉搞掂! 無堂食,屋企都可變食堂!
「清湯腩」食譜~
材料: 
急凍牛腩    1-2斤
白蘿蔔        1條 (切件) 
雲吞麵        2-3個 (粗幼都得) 
牛骨/ 豬骨   隨意 (唔加都得) 
水               1.5公升
蔥花/ 芫茜   裝飾用

香料: 
花椒, 八角, 香葉, 桂皮 , 草果  每款少許 
薑片      5-6片
洋蔥      1/3個 (切細) 
1. 牛腩完全解凍切成長條形, 然後用一深煲盛水, 放下牛腩和薑片, 中火煮滾後加入約2湯匙紹酒。出水10分鐘, 然後用啤水方式清洗乾淨. 如有加牛骨或豬骨, 亦一併出水和洗淨. 
2. 燒熱煲, 下油, 慢火爆香薑片和洋蔥, 然後加入牛腩略煎封兩邊 (但唔好煎燶, 否則湯就唔清) 
3. 加水約1.5公斤, 煲滾後轉小火. 如有牛骨或豬肉可一拼加入湯中.
4. 香料可以用茶包盛載, 略略清洗後放入湯中
5. 慢火煮約45分鐘, 然後加入白蘿蔔, 再煮15分鐘, 熄火. 
6. 熄火後焗1小時, 再翻熱, 這時牛腩已變稔, 可加入鹽調味. 另燒一煲水煮熟雲吞麵撈起, 加入湯和牛腩即可趁熱食. 
小貼士: 
1. 牛腩一定要出水並洗清血水才放入湯, 才不會污染成煲湯
2. 先煮後焗的方法, 會令牛腩更軟稔 
3. 加入牛骨/ 豬骨煮的湯底味道會更香濃, 但不喜歡的也可不加. 
聯絡合作和活動:
 
Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤wordpress
weshare❤ ❤Pixnet❤ ❤Beauty Exchange
mamibuy❤ ❤Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常❤ ❤sundaykiss
esdlife❤ ❤chef-diary❤ ❤cook1cook❤ ❤OpenRice

沒有留言:

張貼留言