2020/01/19

[美食] 石板霜降牛必試,刺身高質新鮮

同完阿囡去同學生日會,順手出旺角辦下年貨,見唔算十分肚餓,老公提議食下魚生、壽司無咁飽滯,見銀城開左間新開日本野,除了刺身以外都有其他料理,小朋友都岩食,一於試試先!




因為我地6點幾就到,店內未有人,但到左食飯時間就開始多人啦。

上到9樓原來係分左兩間餐廳,另一邊係西餐黎。日本野環境都幾整潔舒服,又有卡位,感覺得幾舒服。

石板吉列霜降牛小排($158)
見食評好多人推介,事實的確吸引,有和牛又有得自己燒,都係$158都幾抵!
小排份量都唔少,已包住一層吉列炸醬,個塊都佈滿油花,睇見都流口水。追加定食仲包埋昆布湯、日本米飯、漬物、溏心蛋。
燒熱既石板燒,大約每邊炙燙30秒就岩岩好,唔過生又唔會太熟👍牛小排油花好均勻,入口好甘香,牛味突出。吉列邊保黎到脆口,口感豐富,有得玩又有得食,一定要試!
極上七品刺身($328)
有三文魚、油甘魚、牡丹蝦、活赤貝、海膽、 帆立貝和八爪魚。
唔止擺盤靚,刺身全部都好新鮮,牡丹蝦好大隻,口感有新鮮蝦既黏度,好鮮甜;我最回味既係厚切油甘魚,魚味香濃;活赤貝勁爽口,又有鮮味,真係好新鮮。
雜錦壽司拼盤($208)
一客六件,其實有點小貴, 分別有三文魚、油甘魚、 帆立貝、海膽、三文魚子壽司,因為老公無飯不歡而點既。
每件都幾新鮮, 原隻帆立貝加上黑松露醬,兩者勁match, 好鮮甜好味。
海膽壽司入口即溶, 味道好鮮甜,唔會有怪腥味,連唔算十分喜歡海膽既我都覺得好味。
最後點左個菠蘿雪葩($78)同蜜桃雪葩($68) 兩款都好fresh好解膩, 我個人就喜歡菠蘿多啲,酸酸甜甜,隻味好突出,而且比較大個都幾抵食!
整體嚟講,食物質素都幾有水準,服務亦都有效率, 因為新開嘅關係環境有十分光鮮企理,坐得都好舒服, 成餐飯我都好滿意。 下次有機會可以再同朋友嚟食!

日本野
地址:旺角西洋菜南街2A號銀城廣場9樓
電話:3619 7478

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:
email: sherice_hy@yahoo.com.hk
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤wordpress
weshare❤ ❤Pixnet❤ ❤Beauty Exchange
mamibuy❤ ❤Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常❤ ❤sundaykiss
esdlife❤ ❤chef-diary❤ ❤cook1cook❤ ❤OpenRice

沒有留言:

張貼留言