2016/07/29

[親子] QB簡單快樂一歲生日

 突然又已一年...QB 一歲生日啦~~~~
時間過得好快, 上年我還留在醫院每天忍住傷口痛, 每日龜速咁"懶"去育嬰室餵奶, 當時既QB細細粒, 眼仔都未開, 但就懂捉住我隻手....這隻小手捉下捉下就過了很艱辛的一年. 沒有大肆慶祝, 簡單在家來個小型生日會就好了.
雖然話簡單, 都準備左幾天, 愛下廚兩口子當然要大顯身手一番
有我焗的甩皮甩雞橙香櫻桃雞翼XD
黑松露肉醬薯蓉
工人姐姐做的蝦多士, 連個麵包底都係自己焗的.
最amazing係我自家出品章魚小丸子, 遲D我會再另外分享食譜
蛋糕沒時間自己做, 就在附近餅店訂了個立體melody蛋糕, 都係為了影下相開心下, 咁就三百幾, 幸好味道不錯.
當日出席還有家族中的一堆BB女, I say 1234....未夠... 比夠5個XD, 大家都同在2015年出世, 大個左有伴一齊玩啦..
QB開始幾鐘意影相, 會望鏡同擺下pose, 不過當然都好講心情啦
一家三口合照唔少得, 難得中間個位少女都幾合作, 影幾張就交到功課. Backdrop既淘寶氣球係必備品吧..
仍然是Food Terminator 的QB 一腳就踢爛左個蛋糕既背面...為保住個蛋糕可以靚靚仔仔影完相, 保持距離還是最好.
大家都讚不絕口的還有這個...自家製鮮果雪皅, 用全水果打成, 好健康又唔肥, 仲好好味添. QB都食左唔少.
因為其也朋友不願上鏡, 所以生日會來來去去只有我地3個既相, 哈哈.
一向比較小跟同齡小朋友玩既QB, 初初有點不習慣和抗拒, 慢熱既佢warm up左就好好多, 開始有互動, 之後就好開心好enjoy啦.
生日正日就上了山頂, 因為有3D美術館Trick Eye的試玩券, 就帶人仔上去玩. 難得又無扭計, 玩足全程無喊, 好比面(Trick Eye 相容後另發文分享). 小港女對住塊鏡仲鬼咁開心, 好忘我咁又跳又鍚, 到底佢係以為有另一個BB定太自戀呢?!
又來搶鏡了...好識擺pose, 媽咪甘敗下風.
還有真情流露既合照, 1歲人仔真係好可愛好可愛, 當然都日日無限chur晒我既電啦...
就咁, QB就一歲了, 這一年有笑有淚, 生活既模式180度轉變, 見到佢由只得6磅重, 到依家有米之蓮腿, 肥嘟嘟又精靈, 就知道所有付出是值得的. 希望你繼續每日都咁開心, 咁健康, 咁搗蛋, Happy Birthday my love!
聯絡產品試用和活動:
Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤weshare❤ ❤Qooza❤
iTrial❤ ❤Elle Blog❤ ❤ My Cossip❤ ❤UBeauty❤ ❤Pixnet
OpenRice❤ ❤博勢力❤ ❤Chiba78mamibuy 

沒有留言:

張貼留言