2018/06/01

[美食] 「鋒味拌麵」健康地道既台式乾拌麵

近排熱到咁, 出一出街都滴晒汗, 連落街買野食都懶得去呀, 炎炎夏日都係在家千日好, 安坐家中但又想食好野, 我有好介紹比大家. 就係由謝霆鋒親自監製的「鋒味拌麵」啦, 之前只係台灣先有得賣, 最近登陸香港啦, 為食家庭急不及待要試試星級拌麵的味道! 

鋒味拌麵分別有三款口味, 包括三杯、櫻花蝦紅油、麻辣. 充滿台式地道風味. 
雖然是即食麵, 但也堅守健康原則. 使用百分百無添加的天然食材,無防腐劑、 香料、色素、味精; 醬油使用非基改黃豆釀造而成,既健康又滋味! 
麵餅是非油炸,  一包的熱量也是3百幾卡路里, 脂肪含量也低, 比一般即食麵更健康. 

天氣熱最想吃一些惹味的食物刺激胃口, 今次我選了櫻花紅油蝦來試試. 盒內有一個獨立包裝麵餅, 醬油和辣椒粉. 

只需把麵餅放滾水煮, 輕輕挑散

煮3分鐘就可以熄火

把醬油和辣椒粉倒入碗中

然後混合煮好的麵條, 拌勻即可.

隨個人口味我加了點炸蒜, 蔥花, 芝麻和櫻花蝦乾. 賣相相當吸引, 有如在餐廳吃的一樣. 

乾拌麵的麵質很彈牙煙韌, 口感很好, 有很香濃的海鮮香味, 入口帶點辣, 但並不太搶喉, 沒有蓋過其他配料的味道, 辣味在口腔徘徊, 十分惹味. 最難得是醬料香濃但吃完一點也不覺口乾, 無添加無味精, 令拌麵味道更純正和原汁原味, 真的有在台式餐廳吃的乾拌麵的水準呢!
「鋒味拌麵」限時進駐銅鑼灣崇光及一田百貨沙田店~
銅鑼灣崇光 : 2018年5月30日到6月7日
一田百貨沙田店 : 2018年5月30日到6月13日


鋒味拌麵 (零售價$25/盒)

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:

email: sherice_hy@yahoo.com.hk
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤Beauty Exchange❤
weshare❤ ❤ULifestyle❤ ❤博勢力❤ ❤esdlife❤ ❤Pixnet
mamibuy❤ ❤ubaby❤ ❤Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常
chef-diary❤ ❤OpenRice

沒有留言:

張貼留言