2022/06/10

清潔家居神隊友 - HIZERO仿生四合一潔地機

每日都要吸塵抹地,真係好攰呀!如果可以一take過搞掂,真係慳返唔少時間同體力啊!幸運地最近我就遇到一個「神隊友」幫我手做家務,而且多功能,四合一,外型仲好靚仔添💖

我講既就係依部HIZERO仿生四合一潔地機啦!佢集掃地、拖地、抹地及自我清潔四一合於一身,只要一個動作就清潔好地板,唔洗又吸塵,又拖地來回做幾次。慳左時間又慳埋收納空間,真係夠晒貼心!

仿生技術設計
模仿動物舌頭舔食效果,有別於傳統抽吸技術,不會一邊吸一邊出風釋放出空氣中的灰塵、異味、過敏原和異味,造成二次污染。

另外使用清水潔淨代替集塵袋,更乾淨環保。
使用前只需將清潔滾筒放入水中5分鐘浸軟,然後在智能水箱中加滿清水、原裝清潔劑或1:99漂白水即可。機身只有2個強度調較,操作簡單易用。只需如平時吸塵一樣來回清潔地板,就可以一次過完成吸塵和抹地既程序,十分方便。

專利液固垃圾分離系統
另一個超卓功能是可以同時吸固體和液體垃圾。當中的高分子清潔滾筒及硬質尼龍材料毛刷,能輕鬆處理各種毛髮、固體及液體垃圾,潔地機會自動把固體垃圾與液體垃圾分開儲存於垃圾盤和廢水箱中,乾濕分離, 方便清理。

我就試過用來清潔掉在地上的杯麵、西瓜、粉末,即使有湯汁和食物殘渣,都只需要來回清潔2-3次就清潔乾淨,地板不留下污水和食物碎屑,也不會油膩,唔需要額外清洗,真係好方便,特別適合有小朋友和寵物的家庭使用。

實時自行清潔系統
清潔都好簡單,內置水流系統,會自動放出清水/稀釋清潔劑於清潔地板時清潔滾輪。只需清洗廢水箱和定時傾倒垃圾儲存箱即可。

運作時極低燥音,而每次充電3小時即可運作超過60分鐘。注滿清水箱, 基本上足夠清潔一次全屋地板,唔需要中途再加水,都幾慳水慳電。

而抹完既地板都好乾淨,一塵不染,可以放心俾小朋友喺地下玩,又唔洗等乾,真係好方便!

Facebook @HZOHKPR

U Blog使用示範按:這裡

想了解更多最新最潮生活時尚美食資訊可以下載U Lifestyle App啦! 

#Hizero #入伙禮物 #四合一家居地板清潔機 #地板清潔 #地板清潔機 #防疫 #仿生4合1 潔地機#UBlog #UBloggers #博客專享 #UBlog 生活 #家居清潔

***********************************************************

更多生活分享和趣事, 有興趣可追蹤我架^^

Facebook: Mini Bubble Corner
IG: qbmama313

Blogspot❤ ❤She.com❤ ❤mamibuy❤ ❤U Blog❤ ❤Pixnet❤ 

esdlife❤ Oh!爸媽❤  ❤sundaykiss❤ ❤wordpress

chef-diary❤ ❤cook1cook❤ ❤OpenRice

**********************************************************

沒有留言:

張貼留言