2022/05/25

歐陸氣息西班牙菜~La Postre


考完試要輕鬆下,個囡最鐘意其實都係飲飲食食😂繼續唔出城都食到好野,我就揀左去 La Postre食西班牙菜Chill下🥂。依度環境舒服開揚,光線充足,滿有歐陸情調,打卡都幾靚✨

西班牙菜又點少得各款Tapas小食, 精緻小巧可以試多幾款。

🍅蕃
西班牙蒜香甜辣椒仔蕃茄多士
🐷風乾火腿鮮蕃茄多士
🦐海鮮芒果醬
茄莎莎多士
🍄鮮蝦磨菇忌廉芝士多士




賣相色彩豐富繽紛係西班牙菜特式之一,所以蕃茄既出場度極高🍅配上原隻甜椒仔🫑微微的辣度下開胃惹味;我更愛清新鮮甜的🥭海鮮芒果莎莎,酸酸甜甜加上新鮮結實大蝦,是夏天的濨友滋味😋。鮮蝦磨菇忌廉芝士是另一種風味,點綴黑松露醬,跟忌廉是絕配!

脆炸魚柳薯條🍟
用上原塊魚柳,每塊都炸得結實飽滿,放耐左都無變淋和下塌。粉漿挺身而脆薄,魚肉軟滑juicy, 一啲都唔鞋口,薯條一樣香脆,配埋他他醬更滋味。



澳洲肉眼牛扒🥩
因為預左俾小朋友食,只敢點7成熟,生熟度都控制得幾準確。肉眼肉質稔軟,味道香濃,唔韌又無乜渣。

抹茶麻糬窩夫🧇
配上抹茶雪糕、抺茶小切餅、紅豆醬,賣相精緻,配搭豐富。窩夫加入麻糬口感更軟糯,外脆外軟,有蛋香而不過甜,食多幾件也不覺膩🤩。

另外試左杯 LycheeMojito🍹, 無酒精小朋友都飲得,新鮮荔枝果肉加上梳打水製成冰凍特飲,清甜解渴。仲夏水果茶賣相吸引,茶味突出,比預期中無咁甜,清淡中滲出果香,好清新。

食午餐真係幾抵,環境好,服務都唔錯,唔出城都試到比較少有既西班牙菜,悠閒享受完下午茶再同個囡行下街,感覺好幸福呢💖!



La Postre
元朗形點一期地下G010號舖

***********************************************************

更多生活分享和趣事, 有興趣可追蹤我架^^

Facebook: Mini Bubble Corner
IG: qbmama313

Blogspot❤ ❤She.com❤ ❤mamibuy❤ ❤U Blog❤ ❤Pixnet❤ 

esdlife❤ Oh!爸媽❤  ❤sundaykiss❤ ❤wordpress

chef-diary❤ ❤cook1cook❤ ❤OpenRice

**********************************************************

沒有留言:

張貼留言