2020/06/25

親子本地遊 ~ 葡萄成熟時, 親手摘巨峰提子

唔知幾時可以再去旅行呢?好掛住去日本摘水果,真係好好玩架!唔緊要,其實香港都有得親手摘提子架。上星期湊住兩個囡,又藍天白雲,無理由係屋企吽咁浪費,唔近近地帶左佢地去摘提子。
提子既當造期係每年5-8月,早兩年摘過一次香印提子,真係粒粒飽滿,仲食到清甜花香,真係好好味,雖然香港同日本既氣侯唔同,但品質都唔差。今次我地摘既就係巨峰,一串串提子吊係樹上真係好可愛,雖然曬到眼都睜唔開,但都忍唔住逐串睇,想揀最靚既先落手去剪。巨峰提一定要夠紫先熟透,夾雜綠色既提子係未成熟既,千祈唔好摘,因為會酸澀架!
我地千挑細選,剪左一串約2磅重$160,雖然都有點少貴,不過免入場費,當一個活動價錢又可接受既。
兩位小妹妹本來大叫熱,唔多願郁,對比提子,佢地更愛既係提子田內的泥氹,因為落過雨所以幫兩人換上水靴,任踩都唔怕,所以佢地好訓身咁玩泥,瞬間變左屎撈人咁,仲哈哈大笑。

除左提子,仲有西瓜同其他瓜菜可以摘,依度仲種左大片水稻,陽光打落黎閃閃生光,名付其實既「水禾田」好治癒呀!依度仲有大片草地,任小朋友或狗狗放電,平時超怕熱既QB,有朋友一齊玩,烈日當空踢波又無呻過喎!


✅郊遊必備蚊怕水、防曬霜、帽、小風扇、毛巾仔,都可帶備退熱貼貼在頸降温。
✅着長褲同帶防曬衣,避免曬傷同防蚊。小朋友玩完會出晒汗,帶多套衫換最穩陣。
✅場內有飲品售賣,附近亦有公厠,乾糧就要自備啦。
✅摘下既提子可以即埸清洗就食得,不過我鐘意雪凍先食,擺雪櫃可以Keep到差唔多成個星期都仲好靚,味道都幾香甜,口感就挺身過日本產既巨峰。

7月香印提子就會成熟,趁天氣好可以帶小朋友去玩下,人一D都唔多,影靚相無難度

地點: 元朗大棠朗屏士多啤梨葡萄園 
交通: 朗屏站乘K66 至大棠迴旋處行5分鐘即到

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤wordpress
weshare❤ ❤Pixnet❤ ❤Beauty Exchange
mamibuy❤ ❤Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常❤ ❤sundaykiss
esdlife❤ ❤chef-diary❤ ❤cook1cook❤ ❤OpenRice

沒有留言:

張貼留言