2021/06/25

INAX電子廁板 提升浴室衛生水平,守護家人健康

早兩個月喺元朗建材街睇完INAX電子坐廁同廁板後,真係好心動😍,不過衡量過要成個坐廁換就應該冇乜可能啦,但如果只換塊電子廁板可行性就大好多,而且價錢相對親民,好似INAX X-Treme電子廁板只需$3,980就有💸,想將屋企化身成日本酒店咁就話都無咁易啦,阿囡一定勁開心,尤其冬天時坐落去暖笠笠🥰,諗起都舒服,如廁時亦更衛生。依家多左時間留喺屋企,都值得考慮架👍

⭐️INAX X-Treme電子廁板特點:

✅日本品牌
INAX 是日本百年品牌,仲係首個製造噴水洗滌坐廁既生產商,擁有超過50年經驗。

✅多功能清洗模式,雙噴嘴設計
可選擇清洗不同部位,女性專用洗淨,更衞生和貼心。

✅自動清洗功能
一按制就啟動自動清洗程序,自行運轉清洗及風乾模式,減少使用廁紙,慳錢又環保。

✅噴嘴自帶徹底潔淨功能
噴嘴在每次使用前後會自動沖洗,更能輕鬆拆除,可徹底清潔保持衛生。

✅抗菌認證
獲日本抗菌製品協會SIAA的國際認證,有效抑制大腸桿菌及金黃葡萄球菌滋生。

想安裝電子廁板,首先要知道本身個坐廁符唔符合要求,因為坐廁都有分圓形、U形及方形,有興趣了解嘅都可以上去睇下。睇完條片就緊係要落鋪啦,
舖頭員工就俾左份傳單我,裡面除咗介紹INAX X-Treme電子廁板既功能同資料外,仲可以沿虛線撕開,就會撕出1:1 X-Treme嘅紙樣,跟住指示量度坐廁5個地方,就會大概知道屋企坐廁同電子廁板嘅吻合度,1:1嘅設計加上清晰嘅步驟說明,自己好輕易就量度到,
只要有80%吻合度,就有可能安裝到INAX X-Treme電子廁板啦。因為係電子廁板,當然仲要檢查埋廁板附近有冇電制位同淡水供應,咁就萬無一失,不過唔肯定裝唔裝到都唔駛擔心,經驗豐富嘅安裝師傅會俾到專業意見既☺️。

除左自己屋企,仲可以考慮幫爸爸媽媽裝返塊電子廁板🧓🏻👵🏻,可以大大方便佢哋如廁時帶來的便利,提升家居衛生同舒適度,貼身又實用,對家人健康都多一份保障💖。

#經濟之選 #日本品牌 #坐廁有得揀 #抗菌坐廁 #電子廁板 #入手電子坐廁必知

Blogspot❤ ❤She.com❤ ❤mamibuy❤ ❤Beauty Exchange
U Blog❤ ❤weshare❤ ❤Pixnet❤ ❤esdlife❤ ❤The Ztyle
Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常❤ ❤sundaykiss❤ ❤wordpress
chef-diary❤ ❤cook1cook❤ ❤OpenRice

沒有留言:

張貼留言