2018/07/15

[親子] 大玩感官互動遊戲~ PopCorn X NAMCO ぱぱぱParty玩!玩!玩!體驗館

暑假繼續玩盡佢, 今次專程去到將軍澳, 係咩吸引到深閨媽媽和小港女出城? 就係港鐵商場「PopCorn X NAMCO ぱぱぱParty玩!玩!玩!體驗館」! Namco係著名既日本遊樂設施公司, 一行入Namco小朋友都一定唔願走, 今次係香港舉行海外首個互動數碼感官PARK, 把日本本土大受歡迎的互動數碼感官樂園首度引進香港.

咁好玩同吸引既活動, 值得我由元朗帶QB入黎玩啦. 我地都係第一次黎POPCORN呀, 當然要留個念啦~

體驗館位於POPCORN 1期中庭, 場內有3個互動數碼感官遊戲, 小朋友可透過視覺, 聽覺, 觸覺激發觀察力及想像力, 玩味指數高企.事不宜遲, 即刻睇下點好玩法~ 
遊戲一: 《Poi Poi Painting 光彈塗漆大戰》
把傳統波波池注入新元素, 利用科技將真實彩球結合虛擬數碼漆彈, 只要將七彩波波投向屏幕, 可創造獨一無二的塗鴉大作, 小朋友一定好雀躍.

QB一入場已鎖定依個波波池目標, 小朋友對七彩波波池既情意結永遠不減. 知道可以擲D波波上屏幕會幻化成塗鴉後, 更加忘形又擲又踢, 不亦樂乎. 

人家用手, 佢用腳, 真係夠暴力!! XDD

唔單止小朋友鐘意, 連媽媽我都覺得好好玩呀, 色彩繽紛仲好療癒添!

遊戲二: 《Voice Aquarium 聲Sing水族館》

透過聲線的大小高低創造專屬的魚兒,暢「游」於精彩的水底世界

玩法是先對着館內的咪高峰發出聲音, 創造專屬魚兒的大小. 

聲音的高低長短是魚兒Size的指標, 不用擔心, 即使你歌聲繞樑三日, 魚兒並不一定特別大, 反而亂叫亂嗌一通, 創造出來的魚會更大條XDD

聲音經過電子處理後, 屏幕會展示七彩斑爛的專屬"音波魚"

只要輕觸屏幕, 魚兒會發出獨特聲音, 並會在水族館中暢游, 既互動又好玩.

QB由初初有D怕羞到後來已經不停搶咪了!

遊戲三: 《Flying to the Planet 飛奔到宇宙》
此遊戲為全球首度推出,讓大家挑戰身體極限,以手腳爆發力由PopCorn 一「足」即發跳出星際,以速度挑戰探索不同星球.

遊戲前小朋友要先帶上頭盔保護頭仔. 

跟住影返張電子隊員證件

然後踏上跑道準備執行任務啦.

Ready ...GO.... 快速衝向"太空"....這一跳太動感了...哈哈

完成跳躍後會根據起跳的速度及角度進行數據分折, 顯示大家所能到逹的星球. 當然跑得越快越高, 可以去到更遠的星球! 不要留力, 盡力衝吧! 屏幕其實是一塊軟墊, 所以唔駛怕撞傷架~ 

除了這三個遊戲外, 還有可以免費玩位於POPCORN一期地下的《Scratch It 百變魔鏡打碟機》大家可化身捽碟DJ, 盡情轉動轉盤扭轉影像,自制屬於自己的破格短片。
登記成為PopFans Smart會員,憑300 POP STARS 積分可於網上登記參加《Voice Aquarium 聲Sing水族館》、《Poi Poi Painting 光彈塗漆大戰》或《Flying to the Planet 飛奔到宇宙》一次。
依度真係好好玩, 而且遊戲男女都適合, 七彩繽紛, 炎炎夏日, 舒舒服服帶小朋友黎放電, 大人細路都好盡興. 玩完仲可以係商場內行街食飯, 唔夠皮仲可以去埋Popcorn Namco繼續玩添!

影片分享~
「PopCorn X NAMCO ぱぱぱParty玩!玩!玩!體驗館」
地點: 港鐵商場PopCorn一期一樓大舞台 (位於港鐵將軍澳站 C 出口)
日期: 2018年7月14日至9月2日 (12pm - 10pm)
更多詳情: https://www.facebook.com/PopCornTKO/)

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:
email: sherice_hy@yahoo.com.hk
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤Beauty Exchange❤
weshare❤ ❤ULifestyle❤ ❤博勢力❤ ❤esdlife❤ ❤Pixnet
mamibuy❤ ❤ubaby❤ ❤Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常
chef-diary❤ ❤OpenRice❤ ❤wordpress

沒有留言:

張貼留言