2021/11/09

元朗髮型屋~TOKIO DESIGN INKARAMI京喚羽 急救布丁頭

個囡返左學,我先叫做有返少少時間「處理」下自己🤦‍♀️,包括荒廢已久亂到不行又甩晒色既布丁頭🙈

上個月去左元朗髮型屋Unite Hair揾髮型師阿Ron搞搞個頭💇‍♀️。原來不知不覺都揾佢整頭2,3年啦,咁多年黎佢都好鍚住我把頭髮,去其他Salon為左霎眼好sharp既效果💥,可能一早幫我又漂又電⚡️,唔理啲頭髮死活🤷‍♀️!
但阿Ron就一定唔會,佢知我既髮質偏乾又天生攣,仲經常用直髮夾搞到髮尾超旱🍂,所以每次都會幫我做Treatment執返靚啲髮質再造型,希望Keep到啲頭髮有彈性💫,望落自然唔淩亂👍。

今次試左新野,就係日本同台灣好Hit既電髮療程 「TOKIO DESIGN INKARAMI」 (京喚羽),以專利技術為頭髮注入胱氨酸及豐富角蛋白,修護及重建髮絲內部連鎖結構,打造理想造型效果✨,如羽毛般柔軟亮澤而強韌的髮質。針對我頭髮蓬鬆嘅問題,Ron就建議我電直。

依個療程喺電髮同時注入修護成分,即係一路拉直又好似同時幫我焗油咁💕,所以做完直髮個頭都會Keep住順滑貼服,減少折斷、毛燥等問題。

之後再做埋highlight,不過唔想浪費左之前既修護,所以今次只係輕輕咁漂,主力挑頭頂部分顯眼既位置漂幾撮,再分三段顏色,由深到淺上色,避免咁快甩色出現布丁頭。


最後仲有支Homecare拎走,每隔2-3日洗頭後搽喺髮尾等10-15分鐘後再沖水,會令Toiko Design Inkarami 既效果更持🙌。
整完頭到依家都差唔多一個月,個髮型仲Keep到,髮質都順滑,而且我都好聽話平時唔出街盡量唔好夾頭☺️,個髮尾就唔會咁傷。整完依個頭好多朋友都話好睇,打理都超方便,我都好滿意❤️



HAIR ∞ RON LAM
預約📲 53137299
地址: 元朗紅棉圍3號厚德樓6號鋪1樓全層 (千色附近)
#元朗髮型屋 #元朗Salon #UniteHairSalon #ToikoDesignInkarami #京喚羽 #日本台灣大熱 #電髮同時護髮 #頭髮護理療程 #角蛋白 #電髮 #直髮 #漂染 #染髮 #Highlight #告別布丁頭 #髮型師推薦 #元朗剪髮

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:
Email: sherice_hy@yahoo.com.hk
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤She.com❤ ❤mamibuy❤ ❤Beauty Exchange
U Blog❤ ❤weshare❤ ❤Pixnet❤ ❤esdlife❤ ❤The Ztyle
Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常❤ ❤sundaykiss❤ ❤wordpress
chef-diary❤ ❤cook1cook❤ ❤OpenRice

沒有留言:

張貼留言