2021/10/22

空氣清新機比較之下 ~Amway Atmosphere Mini是舒適蝸居必備之選

趁個囡返左學終於可以有返啲me time出下event見下好耐無見既朋友,傾下計。閒談間, 朋友提到空氣清新機比較時有咩要注意, 我就諗起上星期我到了Amway生活體驗館出席 「小小窩居體驗日」連新品 - Atmosphere Mini 空氣清新機的發佈活動,現場佈置到同家一樣舒適,仲認識左好多有用的空氣清新機功能!

活動上我仲參加左 #微型藝術手作坊一齊跟本地微型藝術師學做迷你版植物盆栽擺設,每朵花每塊葉都係親手製作,好考耐性架,完成品真係好精緻好靚,擺喺模型屋內點綴都立即變得無咁單調呀。


其實香港既居住環境都一樣,空間雖然細小,但只要用心打造一樣可以有個潔淨舒適既環境,我自己就喜歡在家中種啲植物做裝飾,唔止能美化家居,同時可以令空氣清新,疫情依兩年多左時間留喺屋企,想無拘束地呼吸,有安全潔淨既空氣至為重要。

Amway新推出既 Atmosphere Mini空氣清新機,機身比較市面上同等效能的空氣清新機細小,只佔小角落,就能為家居帶來大不同,提升生活質素,保障家人健康。

Atmosphere Mini 空氣清新機,體積小巧,採用密集而高效能設計,配備三層過濾技術:

1️⃣前置濾網層 - 能捕捉較大體積的顆粒和空氣傳播的污染物如粉塵、塵蟎、毛髮。
2️⃣活性碳氣味濾網層 - 吸附家居異味、包括甲醛, 揮發性有機化合物, 煮食油煙和寵物異味.
3️⃣高效能微粒濾網層 - 可濾除體積較小嘅顆粒如煙霧。

Atmosphere Mini空氣清新機的HEPA濾網層濾淨效能比較一般家用空氣清新機品牌的HEPA濾網層優勝, 有效濾除340種經空氣傳播的污染物、致敏源、細菌和病毒,細至0.0024微米嘅微粒,潔淨空氣濾淨量每分鐘高逹130cfm, 每小時可輸出220立方米的潔淨空氣, 單次濾淨率高達99.99%,適用於200呎內既室內空間,一般香港家居的客廳、睡房都啱用, 時刻Keep住家居的空氣潔淨清新。

平時使用空氣清新機真係唔知到底個過濾效能有幾高, 只能純粹相信同眼不見為乾淨, 但比較Atmosphere Mini空氣清新機 , 就係睇得見既功效, 唔駛估估下, 因為佢配備左智能監測系統, 內設微粒感應器, 可自動監測室內空氣質素,根據空氣中的污染濃度自動調節過濾模式和風速強度,令室內空氣快速回復清新, 咁就用得更安心啦。

Atmosphere Mini空氣清新機除左體積比較細小不佔空間外, 仲有一些人性化的設計, 好適合香港寸金呎土的居住環境。空氣清新機的送風口設計於機背向上吹風,靠牆擺放亦不會阻擋潔淨空氣流轉, 這一點跟市面上大部份空氣清新機比較更能做到真正慳位, 設計相當貼心。

另一樣很讚的功能就是空氣清新機採用寧靜操作系統,使用時音量最低只有27分貝, 相等於在耳邊細細聲說話的音量, 比圖書館還要寧靜, 夜晚開住都唔怕影響小朋友入睡; 就算以3度風速運轉時也只有52分貝, 真的相當寧靜, 任何時間都不會造成影響, 可以享受清新空氣和更優質的家居生活。

今時今日智能家居好普及, Atmosphere Mini 空氣清新機仲可以裝埋手機app, 即使有時我唔喺屋企, 姐姐又唔識操作部空氣清新機, 我都可以遙距設定和調校操作摸式, 並監控濾網使用情況, 隨時隨地掌握和追蹤室內室外的空氣質素。Atmosphere Mini空氣清新機仲通過3大國際認證,信心更有保證啦。

香港的空氣污染情況嚴重, 加上阿囡同老公都有鼻敏感, 所以家中一定會有空氣清新機, 最近都想添置多一部放喺睡房, 但空間有限, 睇過Atmosphere Mini 空氣清新機 覺得外型夠靚仔, size剛剛好可以擺喺衣櫃旁邊,規格和價錢跟同類型空氣清新機比較相若, 不過就細部好多, 真係唔錯, 想添置空氣清新機的朋友可以考慮下入手架.

網店和詳細資料:
Atmosphere Mini空氣清新機

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:
Email: sherice_hy@yahoo.com.hk
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤She.com❤ ❤mamibuy❤ ❤Beauty Exchange
U Blog❤ ❤weshare❤ ❤Pixnet❤ ❤esdlife❤ ❤The Ztyle
Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常❤ ❤sundaykiss❤ ❤wordpress
chef-diary❤ ❤cook1cook❤ ❤OpenRice

沒有留言:

張貼留言