2020/02/18

[食譜] 自家製滑嘟嘟腸粉

疫情期間最常聽的是"停課不停學" , 倒覺得用來形容家長都幾貼切, 這些日子, 不自學一招半式技能, 點應付家中苛索無度既主子! 做手工, messy play都不在行,而且屋都夠亂了,唔想執完又執!唯一較有興趣就係整下野食, 除三餐以外, 也要攪下新意思, 學下整新野, 滿足貪吃的QB. 今次突然想食腸粉, 又不想落街買浪費口罩, 家中有材料, 自己做其實都好簡單 (只是費時一點!)


材料:
粘米粉       160克
澄麵           10克
生粉           10克
水              650毫升
油               1湯匙

腸粉豉油
水            1/3碗
生抽        2湯匙
老抽        1湯匙
糖            2湯匙

其他:
甜醬, 芝麻醬, 炒香芝嘛
1. 先混合腸粉豉油, 並煮至糖溶化(可按比例多做一份, 放涼後入瓶放雪櫃可Keep 1-2星期)

2. 把粘米粉, 澄麵, 生粉過篩混合, 倒入水慢慢攪拌至無粉粒, 然後加油拌勻
3. 方式器皿塗少許油, 倒入適量粉漿 (要蓋過整個表面, 但不能過厚) , 大火蒸1:30分鐘.
4. 取出, 趁熱用膠刮慢慢卷成腸粉

5. 重複以上步驟, 以上分量大約可做15-20條

6. 取數條切細條狀
7. 最後加入腸粉豉油, 甜醬, 芝麻醬, 炒香白芝麻即成 (喜歡辣的可加辣醬)
新鮮熱辣腸粉完成, 同出面賣的一模一式呀, 滑嘟嘟好好味.
QB很愛吃腸粉, 雖然花點時間, 但見佢好期待又食得咁滋味,都覺得好滿足呀.
小貼士:
1. 蒸腸粉一定要大火, 否則腸粉不能卷起
2. 每次粉漿不能過多或過少, 剛夠覆蓋表面即可, 否則捲起會出現裂紋

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

沒有留言:

張貼留言