2019/10/22

[美容] LightMAC打斑療程好唔好?「Light Me Up Pro」瞬間解決暗瘡印同曬斑問題!

岩岩同QB去完泰國旅行, 同陽光玩足5日遊戲, 上山下海, 真係好刺激好回味. 不過咁密集嘅戶外活動, 令皮膚缺水之餘油脂分泌增加. 另一方面,強烈嘅紫外線, 令我生暗瘡又多左啲暗瘡印同曬斑, 而且膚色變得好唔均勻仲好乾,我就搵LightMAC打斑同幫暗瘡印急救吓! 唔少朋友都話LightMAC嘅療程好有效,一於試下!

上星期我就去左LightMAC進行「Light Me Up Pro全效面部療程」, 由於之前未去過, LightMAC好唔好真係唔知. 今次發現佢同其他醫學美容中心最大嘅分別係「度身訂造」! 唔同年齡、膚質同生活習慣嘅客人都有唔同皮膚問題, 所以經過方面分析後,LightMAC治療師會建議2項可以同時進行嘅專屬光學或換膚療程俾客人, 從根源針對性地改善問題,活化肌膚更新週期及令細胞再生膠原,重拾健康肌膚. 所以我都好放心喺度改善暗瘡印同打斑.

今次我喺LightMAC位於銅鑼灣金朝陽分店進行療程, LightMAC環境好寛敞好舒適, 唔同一般美容院. 美容顧問先送上熱茶, 填寫資料後就會先跟我面談, 了解我的皮膚問題和狀況, 尋找合適的療程.
顧問說我的皮膚也不錯, 只是有點曬斑, 暗瘡印和角質層較厚, 令肌膚看起來膚色不夠均勻, 所以建議我進行「氧氣噴射換膚療程」,去除老化角質死皮,及「1064激光重點去斑療程」打走斑斑、淡化暗瘡印.
進行打斑同氧氣噴射換膚療程前先卸妝和潔面.
之後LightMAC治療師會好專業細心咁分析我的皮膚狀況,然後講解將會進行療程的過程和針對改善什麼皮膚問題.
治療師說我需要解決面上色斑和暗瘡印問題, 眼底色素也較深, 不過療程可一併改善以上問題.

首先做「氧氣噴射換膚療程」

療程使用高速噴射導管進行深層清潔, 將氧氣及水分直接射向肌膚,可以清除毛孔的污垢和油脂, 就連老化左嘅角質層細胞都可以去除. 皮膚摸落即刻滑左, 仲可以改善暗粒,去除油脂,岩晒暴曬後要改善毛孔粗大問題嘅我.

過程中, 肌膚感受到微微凍涼感, 氧氣和水分噴出時感覺很fresh很舒適, 無須使用傳統的針清, 過程無創又無痛就可以清潔肌膚, 同黑頭粉刺say goodbye, 又可以淡化暗瘡印,完成後皮膚也不會泛紅或脫皮.
第二步是進行中「1064激光重點去斑療程」

針對面上有的曬斑、色斑同暗瘡印問題, 激光打斑是最有效的改善方法. 打斑時要先帶上眼罩保護雙眼, 激光打在臉上時有微微如橡筋彈的感覺, 但十分輕微, 成個打斑過程不會痛楚, 而治療師亦針對我色斑嚴重的部位和暗瘡印位重點打多一點. 大約5-10分鐘左右就完成. 除了重點打斑去印外, 同時亦有嫩膚作用, 令整體膚色均勻.
做完激光療程後, 敷上保濕Mask為皮膚補水. 同時治療師亦分享好多療程後的保養資訊,建議多敷保濕mask,做好防曬, 另外2星期內也不能用含果酸的產品.
打斑後可見色斑同暗瘡印即時淡左好多, 肌膚整體更亮白,膚色更均勻, 當然色斑不是打一次就可去除, 光學療程一般6-12次就能看到明顯效果. Light Me Up Pro全效面部療程每次進行兩個療程, 不單省卻來回的時間, 很適合忙碌的職業女性和媽媽. 而療程先幫我去除角質層, 再進行療程和護理, 提升肌膚的吸收力, 療程的成效當然更理想. 黎緊暑假好多戶外活動, 我都要勤力D keep住做treatment, 令皮膚水嫩白滑先得.
親身感受過LightMAC就知好唔好, 謝謝LightMAC的專業美容團隊, 細心和親切的服務, 不單幫我護理皮膚, 清走色斑暗瘡印, 而且令我有個多小時很relax的me time, 忙裡偷閒, 十分enjoy呢 !

Website: www.lightmac.com
Facebook: www.facebook.com/LightMAC.Medical.Skincare.Centre
Instagram: www.instagram.com/lightmac

如果你想打斑同時減淡暗瘡印,不妨到以下連結免費體驗Light Me Up Pro 全效面部療程:http://bit.ly/2mbdFcD

#lightmac #yourendlessbeauty #lightsupyourdestiny #lightsupyourmoments #度身定制 #專屬亮肌 #打斑 #暗瘡印

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:
email: sherice_hy@yahoo.com.hk
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤wordpress
weshare❤ ❤博勢力❤ ❤Pixnet❤ ❤Beauty Exchange
mamibuy❤ ❤Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常❤ ❤sundaykiss
esdlife❤ ❤chef-diary❤ ❤OpenRice

沒有留言:

張貼留言