2022/07/11

中菜crossover東南亞菜「 王家沙花樣年華 x 喫麵YumMee概念店」

終於一嚐做辣媽既滋味😏真的好過癮😝
講緊既係食辣野,而今次落腳點係尖沙咀K11 Musea 新店「 王家沙花樣年華 x 喫麵YumMee概念店」顧名思義就知是中菜crossover東南亞菜,新店唔再局限京滬菜,仲提供一系列四川及粵式佳餚,好多元化。





其中K11 Musea店獨家 #熱辣鍋特色系列,就最吸引鐘意食辣既我。除左有川菜必備麻辣水煮菜式、酸菜魚外,仲有東南亞菜的冬蔭功,喇沙等等,辣度亦可自選。

四川麻辣水煮牛肉
太耐無食辣野,只敢點小辣淺嚐,滿足下自己鋪辣癮🌶 估唔到細既都咁大盤,夠晒份量😳 通紅的麻辣汁鋪滿大大少少的辣椒和辣油,而且不時飄來陣陣花椒麻香味,好刺激,令人胃口大開。牛肉片份量不少,下層更有雲耳和紅薯粉,十分足料。

雖然紅噹噹望落好刺激,但小辣連個囡都食到幾片,味道香多於辣,川菜獨有的孜然味低調地散發,味道夠地道😋。牛肉稔滑,沾上麻辣汁肉味更香更有層次感,麻中帶鮮,食多都唔覺膩,估唔到咁大盤我一個人都食到8成,難以置信🙈

招牌海鮮蟹肉炒飯
無諗過炒飯都咁高質,賣相精緻。用上墨魚汁燴飯🐙,飯粒染黑了更是鮮味;蟹肉混合飯中🦀,口感微濕,軟硬適中,味道香濃鮮甜。飯面鋪滿海鮮,青口、大蝦🦐、鮮魷🦑等都好新鮮,又夠份量,性價比好高。

陳醋海蜇頭
海蜇頭都幾大片,口感爽脆,沾浸陳醋夠晒入味,係好開胃既前菜。
炸饅頭
純為個囡喜歡所以點,$38半打都幾多,佢主要為點練奶食,來回仲要店員refill左2次。我覺得配麻辣菜式唔錯,起到中和的作用,可以減辣!

黑熊珍珠奶茶
絕對係kids-friendly飲品,🐻爆萌小熊造型冰塊唔止冧到細路,大人都覺得可愛到痺🧡,原來熊仔冰係用麥精造既,原粒可食,幾香甜架🥰。
奶茶本身唔太甜,主要甜味來自啲黑糖珍珠,用來解辣就啱晒!

🔸王家沙花樣年華 x 喫麵概念店🔸
地址:尖沙咀梳士巴利道18號K11 MUSEA 1樓136號舖

***********************************************************

更多生活分享和趣事, 有興趣可追蹤我架^^

Facebook: Mini Bubble Corner
IG: qbmama313

Blogspot❤ ❤She.com❤ ❤mamibuy❤ ❤U Blog❤ ❤Pixnet❤ 

esdlife❤ Oh!爸媽❤  ❤sundaykiss❤ ❤wordpress

chef-diary❤ ❤cook1cook❤ ❤OpenRice

**********************************************************

沒有留言:

張貼留言