2021/05/08

結合藝術與美食,打印咖啡夠特別

之前見朋友去西環間Lex coffee試過杯print coffee☕️真係好靚好精緻,不過西環咁遠一直都未有機會去; 反而喺K11 Musea開既「Curator by Lex Cafe」 就腳又方便,今次帶埋QB去嘆個下午茶, 終於有機會試到依杯 #打印咖啡, 而且仲可以將我地個樣print埋上去,飲埋落肚,真係夠晒特別🤩
結合藝術與美食,入到去好似去左Art gallery咁, 四周洋溢着藝術感, 擺放左 #村上隆、#草間彌生、#奈良美智 三位日籍藝術家既作品,件件價值不菲,藝術既野我真係唔識,但同樣可感受藝術和美食結合。



🐙慢煮西班牙八爪魚
慢煮左既八爪魚都仲幾生,保留左煙韌口感,配合沙律菜同特製醬汁都幾fresh, 作為前菜唔錯


🦐大蝦意粉
即係香草茄醬linguine,簡單但係好fresh, 蕃茄味香甜唔酸,個扁意粉又夠岩岩好,唔會overcook, 有口感。大蝦已去殼食得方便,新鮮彈牙又鮮味,都幾好味。


🍓草莓榛子朱古力麵飽
就係俾佢七彩繽紛嘅色彩吸引咗,於意式麵飽上加上榛子朱古力醬、棉花糖、新鮮草莓、鮮接骨木花、食用花等,完全就係一件藝術品,用來打咭就岩晒,作為下午茶甜品都幾清新又特別。


🍹飲品都係呢度嘅重點之一,我哋點左三杯特飲:

☕️Astry Print Coffee
作為signature coffee,梗係有佢嘅賣點,可以㨂圖片打印,亦可以AirDrop自己嘅相片比佢哋打印出嚟,飲品就有凍咖啡或者凍朱古力底可以揀。我就用咗我同Qb嘅合照去打印,整出嚟好精緻冇走樣,真係好得意又有紀念性,打咭一流。而我揀左朱古力比QB, 佢對於飲自己同媽媽落肚大感興奮😂


🍊繽紛橙香氣泡水
即香橙梳打,咁繽紛既顏色係令人精神為之一振,飲落有清新橙香,味道偏淡,無糖漿既死甜,好解渇。


🍵Green Tea Latte
來到日系Art Gallery, 梗係要嘆返杯日式抹茶,回味下遊京都的點滴。茶與奶香調和融合,清甜又帶微澀回甘味,相當有水準。

融合藝術與美食,即使如我對藝術沒有太多研究,村上隆的彩色花花pattern總不會陌生🌸,破格又帶絢爛色彩的風格,帶給平凡日子一點繽紛色彩🌈。


=======================
🔸CURATOR BY LEX ART CAFE🔸
尖沙咀梳士巴利道18號 Victoria Dockside K11 Musea B113C號舖
========================

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:
Email: sherice_hy@yahoo.com.hk
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤She.com❤ 
mamibuy❤ Beauty Exchange❤ 
U Blog❤ weshare❤ ❤Pixnet❤ esdlife❤ The Ztyle❤ 
Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常❤ ❤sundaykiss❤ wordpress
chef-diary❤ cook1cook❤ ❤OpenRice

沒有留言:

張貼留言